تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۷۵۱۴۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیر جدید ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو مشخص شد

ایران‌خودرو به سمت رویکرد‌های نوین تعامل با مشتری می‌رود

ایران‌خودرو به سمت رویکرد‌های نوین تعامل با مشتری می‌رود
‌می‌متالز - با معرفی مدیر جدید ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو، این گروه صنعتی با تعریف راهبرد‌ها و رویکرد‌های جدید، از روش‌های سنتی تعامل با مشتریان فاصله می‌گیرد تا با برقراری ارتباط موثر، در مسیر افزایش رضایت و تعامل دوطرفه، ارزیابی مداوم تجربه مشتریان و شناسایی مشکلات، بهبود مستمر خدمات و بهینه‌سازی فرایند‌ها به نفع مشتری گام بردارد.

به گزارش می‌متالز، این تغییر مدیریتی با هدف تقویت روش‌های نوین ارتباط با مشتریان و گذار به سمت و ساختار‌های مدرن انجام شده است.

از CRM به سمت CHC خواهیم رفت

مزدک زرین‌بخش از سال ۱۳۸۶ وارد صنعت خودرو شده و در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان تجربیات متعددی را کسب کرده است.

وی در مراسم معارفه خود با تاکید بر تغییر رویکرد از CRM سنتی به روش‌های مدرن‌تر ارتباط با مشتریان گفت: اکنون با بهره‌گیری از تجربیاتم در حوزه مارکتینگ، برندینگ و مدیریت مرکز رضایت مشتریان، قصد داریم سیستم سنتی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو را به مرکز رضایت و خشنودی مشتریان (CHC) ارتقا دهیم.

زرین بخش در سال‌های اخیر نقش موثری در استراتژی‌های برندینگ گروه بهمن ایفا کرده است. در پنج سال اخیر که گروه بهمن موفق به کسب رضایتمندی بالای مشتریان شده، زرین‌بخش مدیریت حوزه ارتباط با مشتریان این شرکت را برعهده داشته و اکنون برای ارتقا و بهبود وضعیت ارتباط با مشتریان در ایران‌خودرو به این گروه صنعتی پیوسته است.

این تغییر مدیریتی در راستای سیاست‌های جدید ایران‌خودرو برای بهبود تجربه مشتری، افزایش بهره‌وری و همگام‌سازی تجربه مشتریان با استاندارد‌های جهانی صورت گرفته است.

در مدیریت جدید ایران‌خودرو با حضور سهام‌داران بخش خصوصی، منشاء تمام راهبرد‌ها و سیاست‌های این شرکت «مشتری‌محور» است، به این معنا که تمام سیاست‌ها و رویکرد‌ها با اولویت رضایت مشتریان تعیین می‌شود.

مدیران این مجموعه ابراز امیدواری کرده‌اند که با راه‌اندازی یک مرکز پاسخ‌گویی حرفه‌ای، گامی مهم در مسیر جلب اعتماد و رضایت مشتریان برداشته شود.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده