تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۹
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۳۷۶۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عبور حجم معاملات تالار شیشه‌ای از ۱۶۰ میلیارد سهم

می متالز - تعداد ۱۶۰ میلیارد و ۶۴۳ میلیون سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون به ارزش ۴۱۱ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.
عبور حجم معاملات تالار شیشه‌ای از ۱۶۰ میلیارد سهم

به گزارش می متالز، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۶۰میلیارد و ۶۴۳میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۱۱هزار و ۴۱۳میلیارد ریال در ۱۰میلیون و ۳۶۵هزار و ۴۹۵دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۱۳میلیارد و ۸۱۰میلیون سهم به ارزش ۲۴۳هزار و ۴۱۹میلیارد ریال در ۵میلیون و ۵۳۷هزار و ۸۵۲نوبت در بازار اول؛ ۴۴میلیارد و ۹۰۰میلیون سهم به ارزش ۱۴۳هزار و ۶۴۹میلیارد ریال در ۴میلیون و ۷۴۴هزار و ۹۹۲نوبت در بازار دوم؛ ۳ میلیون برگه به ارزش ۲ هزار و ۹۵۴میلیارد ریال در ۳۴۷۱نوبت در بازار بدهی، ۵۳هزار قرارداد به ارزش ۱۸۹میلیارد ریال در ۷ هزار و ۶نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۹۲۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش یک میلیارد ۹۲۹ میلیون ریال در ۷۲ هزار و ۱۷۴نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۳۲هزار و ۳۵۹ واحد افزایش معادل ۱۸.۱درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۱۱هزار و ۱۸واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۲۴هزار و ۵۰۶واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۶۱هزار و ۲۹۳واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده