تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۴
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۳۷۶۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارگران نمونه معادن گل گهر سیرجان تجلیل شدند

می متالز - بمناسبت گرامیداشت هفته کارگر از 35 کارگر نمونه معادن گل گهر سیرجان با حضور مدیرعامل گل گهر و نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.
کارگران نمونه معادن گل گهر سیرجان تجلیل شدند

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر روز یکشنبه در این آیین ضمن قدردانی از کارگران و مهندسان گفت: با استفاده از توان داخل و ظرفیت های منطقه می توانیم اقتصاد را شکوفا کنیم و در همین راستا طرح جشنواره پیشنهادات و خلاقیت ها را با هدف توسعه مشارکت کارکنان در ارائه طرح ها به گل گهر برنامه ریزی کردیم.


ناصر تقی زاده افزود: جشنواره نظام پیشنهاد ها، رویکردی بمنظور ارتقای خلاقیت و توسعه مشارکت کارکنان در گل گهر برگزار شده که در این جشنواره بیش از هفتهزار و 500 پیشنهاد ارائه گردیده و از این تعداد 166 پیشنهاد به صورت ویژه در کمیته فنی نظام پیشنهادها بررسی شده و به هر پیشنهاد بر اساس شیوه نامه شرکت پاداش تعلق خواهد گرفت و به سه پیشنهاد برتر نیز سه خودرو اهدا خواهد شد.
براساس این گزارش در سومین جشنواره ارتقای خلاقیت بیش از چهار هزار میلیارد ریال صرفه جویی توسط کمیته فنی صحه گذاری شده و در دو جشنواره قبلی نیز در مجموع در حدود 200 پیشنهاد ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال که صرفه جویی در سال اول جشنواره بیش از یکهزار میلیارد ریال و در جشنواره دوم 2هزار و 500میلیارد ریال بوده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر هم در این مراسم کار و کارگر را رکن استقلال و توسعه اقتصادی کشور برشمرد و گفت : اگر امروز در مقابل جنگ اقتصادی دشمن می ایستیم به خاطر وجود کارگرانی پرتلاش و مبتکر هستیم که در مسیر رونق اقتصادی و خودکفایی موفق هستند.
شهباز حسن پور بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران تاکید کرد و افزود: دولت، مسئولان و کارفرمایان باید توجه کافی به این قشرداشته باشند تا اقتصاد زندگی شان فارغ از هر دغدغه و رنج تامین شود.
در خاتمه جشنواره، از کارگران نمونه و همچنین برگزیدگان طرح پیشنهادات تجلیل شد.

عناوین برگزیده