تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۱۱
کد خبر: ۳۷۸۱۶۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
افزایش اعتماد مشتریان به اصالت و ضمانت قطعات

ثبت رکورد جدید فروش قطعات در شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو

ثبت رکورد جدید فروش قطعات در شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو
‌می‌متالز - شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو (ایساکو) در اردیبهشت‌ماه امسال به بالاترین میزان فروش ماهانه قطعات یدکی از ابتدای فعالیت خود دست یافت.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش ماهانه شرکت خدمات پس‌ا‌زفروش ایران‌خودرو در اردیبهشت‌ماه امسال رشد قابل توجهی نسبت به رکورد‌های پیشین فروش این شرکت را نشان می‌دهد.

عوامل کلیدی این رشد شامل توسعه کانال‌های توزیع رسمی، افزایش اعتماد مشتریان به اصالت و ضمانت قطعات و گرایش بیش‌تر به خرید از شبکه‌های مجاز ایساکو به جای بازار غیررسمی بوده است.

همچنین، ارتقای فرهنگ نگه‌داری پیش‌گیرانه و استقبال بیش‌تر مشتریان از سرویس‌های دوره‌ای خودرو‌ها در این زمینه موثر بوده‌اند.

دستیابی به این رکورد، حاصل تمرکز بر ثبات زنجیره تامین، گسترش شبکه توزیع، عرضه منظم کالا و بهبود کیفیت خدمات و قطعات بوده است. همکاری موثر با نمایندگان مجاز ایساکو و اجرای راهبرد‌های جدید مدیریتی در گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در این مساله نقش داشته‌اند.

با تلاش کارکنان مجموعه ایساکو و راهبری تیم مدیریت گروه صنعتی ایران‌خودرو، این روند مثبت در ماه‌های آینده نیز تداوم خواهد یافت.

رویکرد‌های ایران‌خودرو در بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و تقویت شبکه‌های توزیع با هدف افزایش رضایت مشتریان، زمینه‌ساز این دستاورد بوده است.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده
آزار دادن مردم به ویژه در صدور مجوز‌ها نمونه بارز فساد است/ بخشی از ناترازی‌های موجود ناشی از نظام بروکراتیک است/ هر مساله‌ای که مانع رشد اقتصادی شود مصداق بارز فساد است/ تاکید بر راهبرد جایگزینی معدن به جای نفت/ از سازوکار خام‌فروشی در معدن جلوگیری شود
معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه شورای معاونین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران:

آزار دادن مردم به ویژه در صدور مجوز‌ها نمونه بارز فساد است/ بخشی از ناترازی‌های موجود ناشی از نظام بروکراتیک است/ هر مساله‌ای که مانع رشد اقتصادی شود مصداق بارز فساد است/ تاکید بر راهبرد جایگزینی معدن به جای نفت/ از سازوکار خام‌فروشی در معدن جلوگیری شود