
به گزارش میمتالز، وی افزود: مرکز اورژانس اجتماعی شهر اصفهان که در سطح یک قرار دارد و باید پاسخگوی نیاز کل استان باشد، با مشارکت گروه فولاد مبارکه در قالب مسوولیتهای اجتماعی، مورد بازسازی، تعمیر و توسعه قرار گرفت و به همین واسطه توانست خدمات مشاوره تلفنی توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی را از ۸ خط به ۱۶ خط تلفن افزایش داده و زیرساخت ارتقای این خطوط به ۱۰۰ خط تلفن را فراهم کند؛ این امر بهمعنای تحول در خطوط تلفن مشاوره رایگان ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ اداره کل بهزیستی استان اصفهان است؛ بنابراین حمایتهای گروه فولاد مبارکه باعث شده تا شاهد رشد ۳.۵ درصدی پاسخگویی و خدمات مشاوره تلفنی باشیم.
گفتنی است، به مناسبت روز بهزیستی، نماینده حوزه مسوولیتهای اجتماعی گروه فولاد مبارکه و هیات همراه با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان دیدار و به نمایندگی از مدیریت این مجتمع بزرگ صنعتی، روز بهزیستی را به وی و کارکنان این نهاد تبریک گفتند.