
به گزارش میمتالز، این ممیزی جامع، با هدف ارزیابی انطباق فرایندها، مستندات و عملکرد واحدهای مختلف شرکت ایریسا با الزامات استانداردهای ISO ۹۰۰۱ (مدیریت کیفیت)، ISO ۱۴۰۰۱ (مدیریت محیط زیست)، ISO ۴۵۰۰۱ (ایمنی و بهداشت شغلی)، ISO ۱۰۰۰۲ (مدیریت شکایات مشتریان) و ISO ۱۰۰۰۴ (مدیریت رضایت مشتری) برگزار شد.
بر اساس نتایج این ممیزی، سیستم مدیریت یکپارچه ایریسا از نظر اثربخشی، تعهد به بهبود مستمر، پاسخگویی به ذینفعان و ارتقای کیفیت خدمات مورد تأیید ممیزان قرار گرفت. در جلسه پایانی، شرکت SGS ایران، ایریسا را برای دریافت گواهینامههای مذکور پیشنهاد کرد که نشاندهنده سطح بالای استانداردهای اجراشده در این شرکت است.
این موفقیت، گامی مهم در راستای توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی و افزایش اعتبار سازمانی شرکت ایریسا محسوب میشود و امکان رقابت در سطح بینالمللی را برای آن فراهم میکند.