تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۳۸۶۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

پرونده تخلف واگذاری آلومینیوم المهدی راهی قوه قضائیه شد

می متالز - با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال در اجرای ماده 234 آئین نامه مجلس شورای اسلامی راهی قوه قضائیه شد.
پرونده تخلف واگذاری آلومینیوم المهدی راهی قوه قضائیه شد

به گزارش می متالز، نماینده مردم هرمزگان در مجلس، منطقه خلیج فارس، با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابهامات در واگذاری قبلی شرکت آلومینیوم المهدی به بخش خصوصی نیز این موضوع را در طی این مدت پیگیری و سرانجام با رأی نمایندگان مجلس این پرونده راهی قوه قضائیه شد.

احمد مرادی با بیان اینکه در این جلسه 201 نماینده حاضر بودند، خاطرنشان کرد: این پرونده با 163 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع و با حمایت بیش از 80 درصد نمایندگان راهی قوه قضائیه شد.

وی اظهار کرد: این پرونده شامل گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال در اجرای ماده 234 آئین نامه مجلس شورای اسلامی است.

مرادی با اشاره به اینکه این موضوع بنا بر درخواست بنده و 26 نماینده دیگر مطرح شده بود، اضافه کرد: از این به بعد مجلس شورای اسلامی به وظایف خود عمل کرده و اینک نبوت به دستگاه قضائی است که در این رابطه با متخلفین برخورد و حق مردم را نیز بازپس بگیرد.

منبع: ایسنا
عناوین برگزیده