به گزارش می متالز، مسعود رستمپور؛ مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این شرکت بیمهای با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکتها گفت: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمههای اموال بالغبر ۳۴ درصد است؛ در حالی که این رشد در شرکت بیش از ۲۶درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمههای اموال دارد.
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارایه نمودار سهم مدیریتهای این شرکت از میزان شکایات واصله تصریح کرد: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸روز بوده، درحالیکه این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷در بیمه دانا به۱۴روز رسید.