به گزارش میمتالز، بهرام شکوری افزود: میتوان از ظرفیت این مرکز در بخش آموزش و تربیت مدیران شرکتهای ایرانی در حوزه هوش مصنوعی در تجارت بهره ببریم. از طرفی کارگروههای مشترکی ایجاد و برای محصولات به ویژه در بخش دانشبنیان بازاریابی کنیم.
وی تصریح کرد: نوسازی ماشینآلات معدنی با استفاده از قطعات تولید ژاپن، همکاری روی تولید محصولات سبزاستفاده از دانش ژاپن در استخراج و استحصال برخی مواد معدنی در ایران، انتقال دانش و تجربه در راستای حفظ محیط زیست و کاهش کربن که شامل تحریمها نمیشود، از جمله دیگر حوزههای توسعه روابط تجاری ایران و ژاپن میتواند باشد.