تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۳۸۹۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ظرفیت دو برابری مالیات ستانی در تهران

می متالز - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: می‌توان در تهران دو برابر دریافتی موجود مالیات اخذ کرد.
ظرفیت دو برابری مالیات ستانی در تهران

به گزارش می متالز، جلسه بررسی راهکارها و مسائل مرتبط با تحقق درآمدهای مالیاتی ذیل ستاد تجهیز درآمد استان تهران با حضور نعمت الله ترکی؛ رییس سازمان، نمایندگان اتاق اصناف، امور مالیاتی، سازمان صمت و اتاق تعاون و بازرگانی برگزار شد.

ترکی در این نشست، گفت: اگر بخواهیم نظام هزینه و درآمد محقق شود نیاز به برنامه داریم تا کارها شفاف باشد برای همین در تهران پیش قدم شدیم. وی اظهار داشت: بر اساس قانون مازاد درآمد هر استان باید در همان استان هزینه شود و این برای دستگاه‌های اجرایی و خدماتی انگیزه خوبی خواهد بود. اگر این دستگاه‌ها مشکلاتی دارند باید بگویند چه مشکلاتی برای دریافت مالیات دارند و اگر مشکلات و چالش‌های قانونی دارند باید اعلام کرده تا با سازوکارهای قانونی قوانین تنقیح شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه می‌توان در تهران دو برابر دریافتی موجود مالیات اخذ کرد، گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران شیوه تحقق نظام درآمد هزینه استانی بررسی و تکلیف هر دستگاه مشخص خواهد شد. بر اساس این گزارش، مقرر شد هر یک از سازمان‌ها و نهادهای عضو این جلسه منابع درآمدی خود را تا پایان خردادماه رسما اعلام کنند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده