به گزارش میمتالز، وی با اشاره به سابقه همکاری خود با صنعت پتروشیمی در ماهشهر افزود: در حدود هفت سال که رئیس امیرکبیر ماهشهر بودم، تجربه زیادی با صنعت پتروشیمی داشتم، اما تاکنون فرصت بازدید از صنعت فولاد را نداشتم و متوجه شدم که این حوزه هم بسیار حساس و هم بسیار عظیم است.
رحمانی در ادامه به نشست روز بازدید اشاره کرد و گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و اطلاعات جامع و روشنی ارائه شد. به خوبی نشان داده شد که فولاد مبارکه فقط یک صنعت تولیدی نیست؛ بلکه در حوزه مسوولیت اجتماعی هم عملکرد قابل توجهی داشته و حضورش در جامعه بهطور ملموس احساس میشود.
وی در پایان از مجموعه فولاد مبارکه بابت برنامهریزی و اجرای این بازدید تشکر کرد.