تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۹
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۳۹۵۷۰
سرویس خبر : انرژی

شکل‌گیری گروه‌های متناسب با نیازهای فناورانه در سومین رویداد استارتاپی صنعت نفت

می متالز - تشکیل ۱۶ تیم عالی متناسب با نیازهای فناورانه ارائه شده در مسیر هوشمندسازی صنعت نفت از دستاوردهای سومین دوره رویداد استارتاپ هوشمندسازی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بود.
شکل‌گیری گروه‌های متناسب با نیازهای فناورانه در سومین رویداد استارتاپی صنعت نفت

به گزارش می متالز، این رویداد از سوی شتاب‌دهنده تخصصی آی‌تک ITECH (نخستین و تنها شتاب‌دهنده تخصصی انرژی) و با هدف کمک به شکل‌گیری، ایجاد و رشد اکوسیستم استارتاپی در صنعت نفت، گاز و انرژی برگزار شد.

بیان نیازهای فناورانه، ایده‌پردازی و اعتبارسنجی ایده‌ها و تیم‌سازی و پیوستن به شبکه کارآفرینی از جمله فعالیت‌های اصلی در طول اجرای این رویداد بوده است.

استقبال بی‌نظیر اکوسیستم استارتاپی خوزستان و تشکیل ۱۶ تیم عالی متناسب با نیازهای فناورانه ارائه شده در مسیر هوشمندسازی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از دستاوردهای برپایی این رویداد است.

سومین دوره رویداد استارتاپ هوشمندسازی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با مشارکت دانشگاه صنعت نفت، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ستاد انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری خوزستان در اهواز با استقبال بی‌نظیر اکوسیستم استارتاپی خوزستان برگزار شد.

عناوین برگزیده