تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۴۰۵ ، ساعت ۱۹:۴۱
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۹۶۵۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار صمیمانه مهندس عتیقی با پرسنل منطقه گل‌گهر در نخستین روز بهار

دیدار صمیمانه مهندس عتیقی با پرسنل منطقه گل‌گهر در نخستین روز بهار
‌می‌متالز - در اولین روز از سال جدید و هم‌زمان با تقارن عید نوروز و عید سعید فطر، مهندس «ایمان عتیقی» مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، با حضور در منطقه با پرسنل و کارکنان شیفت‌های کاری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش می‌متالز، وی در این دیدار صمیمی، ضمن تبریک سال نو، خود را عضوی از خانواده بزرگ گل‌گهر دانست و از زحمات بی‌وقفه کارگران در مسیر پویایی تولید قدردانی کرد.

مهندس عتیقی با تاکید بر جایگاه والای نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان، خاطرنشان کرد که تداوم موفقیت‌ها و توسعه پایدار صنعت و معدن کشور، نتیجه خودباوری، تخصص و تلاش گروهی تمامی کارکنان است و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید نیز این روند رو به رشد با انگیزه مضاعف ادامه یابد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده