تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۲
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۳۹۹۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

اشتغال بیش از 39 هزار نفر در فولاد هرمزگان

می متالز - معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت زمینه اشتغال بیش از 3 هزار نفر را به طور مستقیم و 36 هزار نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است.
اشتغال بیش از 39 هزار نفر در فولاد هرمزگان

به گزارش می متالز، محسن زنگنه در دیدار با کیومرث برخورداری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: شرکت فولاد علاوه بر نقش پررنگی که در اشتغال و تولید استان دارد در رسالت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود نیز حضوری فعال دارد.

وی اضافه کرد: این شرکت در خصوص کارهای فرهنگی و ورزشی و رفاهی اقدامات خوبی را کارکنانش انجام داده  که نتیجه آن کسب مقام های قهرمانی ملی و آسیایی در بخش‌های مختلف توسط کارکنان و فرزندان آنان است.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت برای اجرای برنامه‌های خود، کار گروهی را سرلوحه قرار داده و توجه به نیروی انسانی را مد نظر قرارداده است.   

زنگنه بیان داشت: فولاد هرمزگان زمینه اشتغال بیش از 3 هزار نفر را به طور مستقیم و 36 هزار نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است.

 

اداره کل تعاون افزایش اشتغال را دنبال می‌کند

در ادامه این دیدار، کیامرث برخورداری، نیروی انسانی را مهم‌ترین و حیاتی‌ترین دارایی هر مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: به کمک نیروهای تلاشگر، این صنعت باید در راستای حفظ اشتغال موجود و افزایش سطح اشتغال و به دنبال آن رونق تولید، تلاش کرد.

وی، نقش شرکت فولاد هرمزگان در اشتغال استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: هدف اداره‌کل تعوان، کار و رفاه اجتماعی، کمک به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی است که سطح اشتغال موجود را حفظ و زمینه افزایش اشتغال را فراهم آورند و این اداره کل آمادی همکاری‌های لازم در این زمینه را با شرکت دارد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از تعامل خوب شرکت فولاد با این اداره کل تشکر و خواستار این همکاری شد. 

گفتنی است، در این دیدار، مدیر امور اداری، مدیر خدمات عمومی و سرپرست ارتباطات و امور فرهنگی و روابط عمومی این شرکت حضور داشتند.

عناوین برگزیده