تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۲۹۸
کد خبر: ۴۱۸۵۶
سرویس خبر : انرژی

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت تسدید

می متالز - ناجی سعدونی طی حکمی از سوی مدیر عامل هلدینگ گروه صنعتی سدید به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید و موسی سوری به عنوان نایب رییس هیات مدیره این شرکت، معرفی شدند.
برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت تسدید

به گزارش می متالز، ناجی سعدونی، مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید پیش از این مجری طرح توسعه میادین گازی تابناک، آزادگان، یادآوران، آزادگان شمالی و جفیر در شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از سال ۱۳۸۷ و مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران از سال ۱۳۹۱، بوده است. همچنین موسی سوری، نایب رییس هیات مدیره شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید نیز پیش از این مدیر عامل شرکت نفت وگاز پارس، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، معاونت امور گمرکی و ترخیص کالا شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رئیس اداره کل تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفتخیز و مدیرعامل شرکت پایانه‌های صادرات مواد نفتی بوده است.

در ادامه جلسه، مدیرعامل گروه صنعتی سدید عنوان کرد: در راستای تصمیم گیری‌های کلان مدیریتی گروه به سه محیط توجه شده  که ابتدا، محیط عمومی کشور بوده که شامل تهدیدها و فرصت‌های مختلف است. این محیط هم اکنون در فضای جنگ اقتصادی و تحریم و مشکلات متعدد صنایع غوطه ور است. مهمترین این فرصت‌ها شامل توسعه فعالیت‌های عمرانی و بهره گیری کارفرمایان از پتانسیل‌های داخلی بجای شرکتهای خارجی است.

امیرحسین کاوه ادامه داد: محیط دوم، فضای داخلی گروه صنعتی سدید است. در این محیط هیات مدیره و مدیران ارشد ستاد به شکلی پیوسته شرکت‌های تابعه را از طریق گزارشات مختلف رصد نموده و نظارت و سیاست گذاری های مرتبط را انجام می دهند.

وی محیط سوم را محیط داخلی شرکت تسدید عنوان کرد و افزود: تعالی و حرکت در مسیر رشد در شرکت تسدید همواره مد نظر بوده و طی چند ماهه اخیر با حضور اعضای هیات مدیره باتجربه و پرسابقه، پر شتاب تراز گذشته بوده است. در این راستا با حضور مهندس سعدونی و بهره گیری از تجارب و سوابق بالای ایشان و نیز انتقال این تجربیات به بدنه شرکت، قطعا مسیر تعالی تسدید هموارتر از پیش خواهد شد.

عناوین برگزیده