تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۴
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۴۱۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز عملیات توسعه شهرک صنعتی شکوهیه/ کلنگ زنی 2 طرح صنعتی در استان قم

می متالز - ​همزمان با حضور صالح نیا معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه استان قم عملیاتی شد.
آغاز عملیات توسعه شهرک صنعتی شکوهیه/ کلنگ زنی 2 طرح صنعتی در استان قم

به گزارش می متاز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در این مراسم خاطرنشان کرد: با توجه به روند توسعه صنایع استان و برنامه ریزی صورت گرفته جهت بهبود وضعیت تولیدی برخی اقلام کالایی از جمله تولید کفش در قم، طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه از امروز عملیاتی شده و از حضور سرمایه گذاران جدید در این شهرک استقبال می کنیم.

سیجانی گفت: استان قم قطب تولید کفش ماشینی میباشد، با آغاز اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه و اجرای فاز 96 هکتاری شهرک تخصصی کفش و دمپایی با پیش بینی 6 هزار نفر اشتغال و با 1000 میلیارد ریال اعتبار بسیاری از مشکلات فعالان این صنعت برطرف خواهد شد.

 

کلنگ زنی 2 طرح صنعتی

سیجانی همچنین با اشاره به کلنگ زنی 2 طرح صنعتی لوازم خانگی و فولاد در استان قم افزود: طرح توسعه شرکت آراد در زمینه فولاد موجب اشتغال 400 نفر با سرمایه گذاری بالغ بر 1000 میلیارد ریال همراه خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه صنعتی بعدی را آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه شرکت پاکشوما با 1000 میلیارد ریال اعتبار و پیش بینی اشتغال برای 500 نفر اعلام کرد که امکان تولید کولر گازی و پکیج های حرارتی در این مجموعه صنعتی فرآهم می آورد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد