تاریخ: ۱۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۴۳۲۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امروز ششمین عرضه اولیه جدید بازار سهام با ۲۰ درصد انجام می شود

می متالز - امروز با عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام شرکت دارویی ره آورد تامین، ششمین شرکت جدید هم وارد بازار می شود.
امروز ششمین عرضه اولیه جدید بازار سهام با ۲۰ درصد انجام می شود

به گزارش می متالز، درحالی طی چهارماه اخیر سال جاری، سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم و سیمرغ عرضه اولیه شده که امروز هم ششمین شرکت جدید وارد بازار می شود.

در این رویداد 20 درصد از سهام دارویی ره آورد تامین شامل 40 میلیون سهم با محدوده قیمت 300 تا 315 تومانی هر سهم و سهمیه 330 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.

سرمایه شرکت 20 میلیارد تومان و پیش بینی سود هر سهم سال جاری هم 380 ریال بوده و 99.9 درصد سهام آن متعلق به سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) است.

براساس این گزارش، درهآور" که از آبان شروع به فعالیت کرده و 125 نیروی انسانی دارد، تولیدکننده انحصاری مواد اولیه پلیمری در ایران و خاورمیانه بوده و یک درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد و در حال حاضر 10 ‌محصول متنوع با ظرفیت بیش از 700 تن در سال تولید می کند که در انواع قرص ها، داروها، کرم های آرایشی، شوینده ها، رنگ و رزین ها استفاده دارد. همچنین علاوه بر این، انواع روکش های قرص و مواد ضدعفونی کننده هم با ظرفیت بالا تولید می شود که همگی دارای مجوز های GMP سازمان غذا و دارو هستند.

به گفته مدیران، ره آورد تامین به ترکیه، چک، آلمان و دیگر کشورهای منطقه صادرات داشته اما بخاطر نقل و انتقالات بانکی دچار مشکل شده که اکنون در حال بررسی راه حل ها جهت از سر گرفتن صادرات به آلمان و دیگر کشورها است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده