تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۸
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۴۳۴۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۶۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با ایجاد بسترهای مهم زیربنایی و حمایت های لازم در استان قزوین ۶۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی محقق شده است.
۶۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین

به گزارش می متالز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به مناسبت روز صنعت و معدن در گفتگوی ویژه خبری با صدا و سیمای مرکز استان قزوین گفت: در استان قزوین بستر مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی صورت گرفته و این استان از مناطق مستعد تولید محسوب می شود.

سعید نبیل افزود: وجود شهرک ها و نواحی صنعتی متعدد، حمایت از سرمایه گذاران، تعریف بسته های تشویقی موجب شده در هر مقطع شاهد متقاضیان متعددی برای فعالیت های تولیدی باشیم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر میزان سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته در استان به مبلغ ۶۳۰ میلیون دلار رسیده که در قالب ۳۷ واحد صنعتی اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: صادرات استان در سال گذشته نیز به مقدار ۶۰۵ هزار تن به ارزش ۶۴۷ میلیون دلار رسید که سهم استان یک و چهار دهم درصد از کل کشور است.

نبیل بیان کرد: در حال حاضر در استان ۱۱ طرح ویژه اقتصادی توسط سازمان صمت در حال اجراست.

وی اظهارداشت: تعداد پروانه های صادر شده معتبر استان تاکنون ۳ هزار و ۹۹۹ فقره بوده که زمینه اشتغال زایی ۱۶۲ هزار نفر را در استان مهیا کرده است.

نبیل گفت: تعداد جواز تأسیس صادر شده در استان ۱۵۷۶ فقره با حجم سرمایه گذاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

عناوین برگزیده