تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۴۶
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۴۴۰۵۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

شرکت نوادا کاپر قراردادی 115 میلیون دلاری را برای ساخت معدن مس پامپکین هالو به امضاء رساند

می متالز - شرکت نوادا کاپر روز چهارشنبه یک رشته از معاملات را برای تأمین مالی پروژه 100 درصدی مس پامپکین هالوی خود تا ساخت کامل آن که برای فصل چهارم سال جاری برنامه ریزی شده اعلام کرد.
شرکت نوادا کاپر قراردادی 115 میلیون دلاری را برای ساخت معدن مس پامپکین هالو به امضاء رساند

به گزارش می متالز، این شرکت که دفتر مرکزی آن در رنو، نوادا، قرار دارد وارد یک توافقنامه 115 میلیون دلاری اعتباری با ک اف دبلیو آیپکس-بانک مستقر در آلمان شد و همچنین یک فروش سهام عمومی و همزمان یک فروش سهام خصوصی برای فراهم کردن 30 میلیون دلار، دو توافقنامه پیش-خرید تولید آتی معدن با شرکتهای فلزات اروپایی اوروبیس و کنکورد ریسورسز و یک تسهیلات سرمایه کاری به ارزش 35 میلیون دلار را اعلام کرد. ماتیو جیلی، مدیر عامل نوادا کاپر طی بیانیه ای گفت،"ما خرسندیم که با شرکاء پیش-خرید و فراهم کنندگان سرمایه کاری مربوطه مان برای رساندن این پروژه زیر زمینی در اواخر سال جاری به نخستین تولید آن کار کنیم."

جیلی گفت،"اجرای این پروژه زیر زمینی با سرعتی بسیار و مداوم هم در مسیر توسعه زیر زمینی و هم در رابطه با کارهای مقرر بر روی سطح معدن در حال پیشرفت است. علاوه بر این، به درخواست سهامدارانمان پاسخ داده ایم و قصد داریم برنامه اکتشافی خود را در هر دو معدن روباز و اهداف به تازگی تعریف شده مان پیرامون نقاط معدنی سطحی ای که در داخل محدوده زمین اخیراً گسترش یافته شرکت قرار دارند سرعت ببخشیم." در پایان روز تجاری چهارشنبه، قیمت هر سهم نوادا کاپر در بورس تورنتو به 40 سنت کانادا رسید. این شرکت از سرمایه بازاری ای بالغ بر 261 میلیون دلار کانادا برخوردار است.

 

عناوین برگزیده