تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۴۴۷۲۰
معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن تاکید کرد:

ضرورت تسریع ساخت خطوط فرعی راه‌آهن با اولویت توجیه اقتصادی بیشتر

می متالز - لزوم توجه به زمان تخلیه و بارگیری کالا و توقف بار ترانزیتی در مناطق مرزی وجود دارد.
ضرورت تسریع ساخت خطوط فرعی راه‌آهن با اولویت توجیه اقتصادی بیشتر

به گزارش می متالز، معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن بر ضرورت تسریع ساخت خطوط فرعی راه‌آهن تاکید کرد و گفت: در توسعه خطوط فرعی باید طبق برنامه‌های بالادستی راه‌آهن به توجیه پذیری اقتصادی آن نیز توجه شود.

بابک احمدی معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت این شرکت در جلسه شورای مدیران مناطق راه‌آهن اظهار داشت: در مناطق مرزی کشور بحث حمل‌و‌نقل به موقع بار و ترانزیت از اولویت‌های شرکت راه‌آهن است و باید مدیران مناطق برای دستیابی به این هدف تلاش کنند تا زمان توقف، بارگیری و تخلیه بار به صورت دقیق برای صاحبان بار برنامه‌ریزی شده باشد.

 احمدی با اشاره به ضرورت احداث خطوط فرعی برای افزایش حمل‌و‌نقل کالا بر تسریع ساخت این خطوط تاکید کرد و گفت: البته در توسعه خطوط فرعی باید طبق برنامه‌های بالادستی راه‌آهن به توجیه پذیری اقتصادی آن نیز توجه شود.

این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و مدیران ۲۱ منطقه راه آهن مسائل مربوط به حمل‌و‌نقل بار در حوزه‌های مربوطه مطرح و بر دستیابی به چشمه های جدید بار و تمرکز بر توسعه خطوط فرعی به منظور برنامه‌ریزی برای تسهیل حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی، غلات و کالاهای اساسی راهکارهای خود را ارائه دادند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت