تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۴۴۷۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان سمنان تجلیل می شوند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحدهای نمونه و برتر استان با ۱۲ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفته اند و در مراسمی با حضور مقامات تجلیل خواهند شد.
واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان سمنان تجلیل می شوند

به گزارش می متالز، وی اظهار داشت: با بررسی صورت گرفته توسط کمیته فنی انتخاب واحدهای نمونه سال 98 ، علاوه بر واحدهای نمونه در بخش های مختلف صنعت و معدن؛ یک نفر نیز به عنوان پیشکسوت این حوزه انتخاب و در مراسم بزرگداشت امسال در حضور مقامات کشوری و استانی تقدیر می شود.

اسودی با اعلام این خبر که واحدهای نمونه و برتر استان با ۱۲ شاخص موردارزیابی قرار می گیرند، گفت: نداشتن بدهی معوق، میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی، تعداد نیروی انسانی، تحصیلات نیروها، مشتری مداری و ... از شاخص های مورد بررسی در این ارزیابی بودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به برخی شاخص های قابل اعتنای واحدهای موفق صنعتی و معدنی، گفت: تنوع محصولات صادراتی و نیل به اقتصاد دانش بنیان لازمه داشتن سیاست تجاری است و در این راستا تقویت قدرت تولید ملی و رقابت آن با رقبای خارجی و گسترش صادرات لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اسودی اضافه کرد: در یکم تیرماه سالجاری واحد تولیدی شیمیایی کلران نیز بعنوان کاندیدای نمونه کشوری در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن بعنوان واحد برتر ملی و همچنین واحد نمونه در صنایع شیمیایی کشور توسط مقامات و مسئولان کشوری تقدیر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: واحدهای تولیدی سیم و کابل سمنان، توسعه گچ متین، الیاف سرامیک سپید، نساجی کویر، فروسیلیس، کلران، دماوند دارو، داروسازی ثنامد، گل آسای سرما، کناف گچ و سیم و کابل مغان، یازده واحد نمونه صمعتی و معدنی استان می باشند که فردا در آئین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان و با حضور مهندس صالحی نیا معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و استاندار قم از آنان تقدیر خواهد شد.

عناوین برگزیده