تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۴۵۰۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تعدیل سنواتی در «معلم»

می متالز - شرکت بیمه معلم در گزارشی از تعدیلات سنواتی خود برای سال مالی ۲۹اسفند۱۳۹۶ خبر داد.
تعدیل سنواتی در «معلم»

به گزارش می متالز، شرکت بیمه معلم اعلام کرده است که با توجه به سرفصل تعدیلات سنواتی و بند۶ گزارش بازرس قانونی در صورت های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، مبلغ ۵۸۹ میلیارد ریال و همچنین بند تکلیف مجمع عادی سال گذشته، با پی گیری های بسیار در هیات های بدوی و تجدید نظر، هیات مدیره شرکت توانسته در پایان سال ۱۳۹۷ و اردیبهشت ۱۳۹۸ گزارش های مذکور را در اواخر خرداد و اوایل تیرماه ۱۳۹۸ نهایی کند.

«معلم» اعلام کرد که توانسته برگ قطعی مالیات های عملکرد و ارزش افزوده سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ را دریافت و در تاریخ های ۷خرداد، یکم و دوم تیر۱۳۹۸ پرداخت و تسویه کند و با مد نظر قرار دادن نظر بازرس قانونی، مبلغ مذکور را در حساب تعدیل سنواتی ثبت کرده است.

یادآور می شود؛ در صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ مبلغ ۲۸میلیارد ریال (منفی) درحساب تعدیلات سنواتی ثبت شده بود که با توجه به توضیحات فوق الذکر و پرداخت مالیات های مذکور مانده حساب تعدیلات سنواتی به مبلغ ۱۹۳میلیارد ریال (منفی) افزایش یافت.        

این شرکت درباره افزایش تعدیلات سنواتی اعلام کرده است که این تعدیلات به مبلغ ۱۶۵میلیارد ریال نسبت به اطلاعات حسابرسی نشده بوده و مبلغ تعدیل سنواتی۱۹۲میلیارد و ۶۵۶میلیون ریال بوده که معادل ۶۳درصد تعدیل سنواتی نسبت به سود انباشته ابتدای دوره درج شده است.

عناوین برگزیده