تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۴۵۰۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدرس خیابانی:

عدم تخصیص مواد اولیه داخلی به واحدهای تولیدی قابل قبول نیست

می متالز - دکتر مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی به همراه دکتر همتی استاندار هرمزگان و مهندس قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از شرکت فولاد هرمزگان بازدید کردند.
عدم تخصیص مواد اولیه داخلی به واحدهای تولیدی قابل قبول نیست

به گزارش می متالز، دکتر مدرس خیابانی در حاشیه این بازدید در مصاحبه با روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت: صادرات بایستی در رأس امور باشد و ما برای رفع موانع صادرات تلاش می‌کنیم.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در تهیه مواد اولیه گفت: عدم تأمین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی قابل قبول نیست و تأمین مواد مورد نیاز باید در اولویت باشد و در صورت عدم تأمین به موقع این مواد اولیه خسارات اقتصادی و اجتماعی خاصی را به بار خواهد آورد.
دکتر همتی نیز در بازید از خط تولید فولاد هرمزگان گفت: همه ما باید از ظرفیت‌های تولید در استان استفاده کنیم و تلاش کنیم مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.
دکتر همتی با اشاره به شعار سال ۹۸ که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است تأکید کرد: اگر واحد تولیدی بتواند فعالیت کند چرخ اقتصاد کشور می‌چرخد و ما باید حمایت‌های لازم را از تولید داشته باشیم.
وی با اشاره به تولید و توسعه ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان گفت: نزدیکی به دریا و انرژی یکی از مزیت‌های استراتژیک منطقه هست تا طرح‌های توسعه اینجا اتفاق بیافتد و با کمک همه صنایع و مسئولان این امر اتفاق خواهد افتاد.
دکتر همتی با اشاره به نقش صنایع در توسعه استان، بر انجام کلیه مراودات مالی صنایع استان در بانک‌های استانی تأکید کرد. وی افزود: همه صنایع فعالیت‌های مالی، مالیاتی، حتی امور مربوط به بیمه کارکنان خود را در استان انجام دهند.

عناوین برگزیده