تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۴۵۶۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سومین روز برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید انجام شد:

رونمایی از 3 سامانه ملی حوزه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت

می متالز - همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، 3 سامانه ملی در حوزه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.
رونمایی از 3 سامانه ملی حوزه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش می متالز، سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک(امتا)، با هدف احراز هویت مشتریان کسب و کار های الکترونیکی اولین سامانه معرفی شده در حاشیه نمایشگاه بود.

سامانه ثبت نام غیرحضوری گواهی امضای الکترونیکی نیز با هدف تسریع در ثبت نام، مراحل تشکیل پرونده و پرداخت هزینه ها رونمایی شد.

سامانه اطلاع رسانی ثبت کالا و خدمات موسوم به سامانه 124، سومین سامانه رونمایی شده در حاشیه سومین روز برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در محل دائمی نمایشگاه های تهران بود.

گفتنی است، رونمایی از 3 سامانه اختصاصی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه بازرگانی با حضور مدرس خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، روسای سازمان توسعه تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان برگزار شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد