تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۴۵۷۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

"شفارس" در هر سهم خود از زیان به سود رسید

می متالز - شرکت صنایع شیمیایی فارس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۷ ریال سود کنار گذاشت. این شرکت در دوره ۳ ماهه مشابه در سال گذشته، ۵ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرده بود.
"شفارس" در هر سهم خود از زیان به سود رسید

به گزارش می متالز، شرکت صنایع شیمیایی فارس با سرمایه ۶۲۹ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنایع شیمیایی فارس در دوره یاد شده، مبلغ ۲۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشته است.

شرکت صنایع شیمیایی فارس، افزایش ۸۸ فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"شفارس" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال زیان خلص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت صنایع شیمیایی فارس افزایش تولید و فروش، بهبود فرآیند تولید و اصلاح تکنولوژی تولید و رشد فروش پارافرمالدئید صادراتی را از جمله اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات خود در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ عنوان کرده است.

عناوین برگزیده