به گزارش می متالز، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، خانلری مدیر امور اعتباری بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود. مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز یکشنبه مورخ ۹۸.۴.۳۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۲با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.