تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۶
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۴۶۹۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

درآمد چند شرکت نفتی و پتروشیمی افزایشی بود

می متالز - شرکت‌های پتروشیمی خارگ، پلی اکریل ایران و نفت ایرانول با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ تیر ماه اعلام کردند طی دوره ۴ ماهه منتهی به تاریخ یاد شده، درآمد افزایشی داشتند.
درآمد چند شرکت نفتی و پتروشیمی افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی خارگ در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲ هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شخارک" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۱ هزار و ۴۱۴ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 

درآمد ۴ ماهه "شپلی" ۲۳۹ درصد افزایش یافت

شرکت پلی اکریل ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۵۸۱ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شپلی" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۲۳۹ درصدی دارد.

 

مروری بر عملکرد تیر ماه "شرانل"

شرکت نفت ایرانول در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲ هزار و ۷۱۷ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شرانل" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده