تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۸
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۴۷۱۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

در مورد قانون جدید بازار پایه فرابورس تصمیم گیری شد

می متالز - یک عضو شورای عالی بورس با اشاره به جلساتی که درباره قانون جدید بازار پایه فرابورس برگزار شده است، گفت: اصلاحات نهایی به تایید شورای عالی بورس و شخص وزیر اقتصاد که ریاست این شورا را برعهده دارد، رسیده و تصمیم در این مورد اتخاذ شده است که به زودی از طریق سازمان بورس رسما اعلام می شود.
در مورد قانون جدید بازار پایه فرابورس تصمیم گیری شد

به گزارش می متالز، شاهین چراغی -عضو شورایعالی بورس- در پاسخ به اینکه نتیجه نهایی جلسه این شورا درباره قانون جدید بازار پایه فرابورس و نشست هایی که در این مورد با فعالان بازار پایه گذاشته شد چه بود، اظهار کرد: وزیر اقتصاد بر اینکه نظر افراد مختلف درباره قانون جدید بازار پایه گرفته شود تاکید داشتند و بر همین اساس جلساتی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات که در فرابورس ایران برگزار شد سهامداران عمده، افراد حقیقی فعال در بازار، مدیران سابق و کارشناسان بازار سرمایه که در فضای مجازی فعال بودند دعوت شدند و از ایشان نظر خواهی شد.

چراغی، ادامه داد: سه جلسه در این مورد برگزار شد در این نشست ها آقای دکتر شاپور محمدی (رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار) هم حضور داشتند و نظرات فعالان بازار سرمایه شنیده شد. این نظرات جمع بندی و به شورا اعلام شد. وزیر اقتصاد (رئیس شورای عالی بورس) و اعضای شورای عالی بورس با اصلاحات موافقت کردند و تصمیم نهایی اتخاذ شده است. این تصمیم از طریق سازمان بورس به اطلاع عموم خواهد رسید.

عناوین برگزیده