تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۲
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۴۷۱۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان اصفهان اعلام کرد :

1500 طرح صنعتی اصفهان، بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: 1500 طرح صنعتی در استان اصفهان بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که جهت تکمیل نیازمند خط اعتباری ویژه ای از سوی بانک ها هستند.
1500 طرح صنعتی اصفهان، بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

به گزارش می متالز، ایرج موفق در نشست مشترک با مدیرعامل بانک رفاه کشور، اظهار کرد: در بحث اشتغال 10 درصد شاغلین کشور در صنعت استان اصفهان فعال هستند که این نشان از فضای صنعتی استان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان خواستار خط اعتباری ویژه از سوی بانک رفاه برای ارائه تهسیلات به شرکت های بزرگ صنعتی این استان از جمله، ذوب آهن، فولاد مبارکه، داروسازی فارابی و رها شد.

وی در ادامه تسهیلات تخصیصی بند الف تبصره 18 اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این خصوص هنوز برای بانک رفاه استان، سهمیه ای پیش بینی نشده است.

موفق با بیان اینکه در استان اصفهان 3800 طرح در حال اجرا است، گفت: حدود 1500 طرح استان بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که آنها متقاضی تسهیلات جهت تکمیل طرح هستند و اگر خط اعتباری ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شزایط اشتغال بالغ بر 30 هزار نفر را در استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه سهم مصارف به منابع بانک ها در استان اصفهان 77 درصد است، اظهار کرد: این نسبت در بانک رفاه 65 درصد بوده که باید به 85 درصد افزایش یابد.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت