تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۴۷۵۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دستورکار توسعه خدمات الکترونیک در «وبملت»

می متالز - بانک ملت در دستور کار جدید که قرار است با هدف توسعه خدمات الکترونیک انجام گیرد، در گام اول ۷ دستگاه خوددریافت‌- خودپرداز (CRS) در نقاط مختلف استان‌های تهران و البرز نصب و راه‌اندازی کرد.
دستورکار توسعه خدمات الکترونیک در «وبملت»

به گزارش می متالز، CRS دستگاهی است که علاوه‌بر تمامی خدمات دستگاه‌های خودپرداز، خدمت واریز آنی وجه به شماره حساب‌/ کارت بانک ملت را به دارندگان کارت ملت در تمامی ۲۴ ساعت شبانه‌روز ارائه می‌کند. مشتریان بانک ملت می‌توانند از این پس با مراجعه به شعب مستقل مرکزی، فلکه سوم تهرانپارس، چهارراه مولوی، پل تهران نو و منظریه کرج و همچنین پایگاه‌های مرکز خرید تیراژه و بهبودی تهران از خدمات این دستگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی استفاده کنند.

بر این اساس، خدمت واریز وجه در این دستگاه‌ها صرفا به دارندگان کارت بانک ملت و سایرخدمات مانند برداشت وجه و... همانند دستگاه‌های خودپرداز به تمامی دارندگان کارت عضو شتاب ارائه خواهد شد.

در عین حال، حداکثر سقف واریز در شبانه‌روز از طریق این دستگاه‌ها مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تعیین شده و برای هر مرحله واریز، واگذاری ۱۰۰ قطعه اسکناس حداقل 1000 تومانی و حداکثر 100 هزار تومانی امکان‌پذیر خواهد بود. نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌ها در سراسر کشور در دستور کار بانک ملت قرار دارد.

عناوین برگزیده