تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۲۶
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۴۷۶۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد

می متالز - مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سیمان هرمزگان روز دوشنبه هفتم مرداد در مرکز همایش های بین المللی هتل ارم تهران برگزار شد.
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد

به گزارش می متالز، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت با حضور ۸۹.۴ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و همچنین نمایندگان شرکت گروه سرمایه گذاری امید، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس شرکت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت در روز ۷ مرداد ۱۳۹۸ در محل مرکز همایش های بین المللی هتل ارم تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هیئت رئیسه مجمع به ریاست محمد جمالی حسن جانی و حضور غزاله تیما ناظر اول، شهرام بابالویان ناظر دوم، مهدی باشتی مدیرعامل، حسن هراتی دبیرمجمع، ارغوانی نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و خان محمدی نماینده موسسه حسابرسی رایمند، تشکیل شد.

در ادامه حسن هراتی معاون مالی و اقتصادی شرکت سیمان هرمزگان، گزارش هیئت مدیره در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه را قرائت کرد و پس از آن مجمع به اتفاق آرا با افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه شرکت از محل آورده‌ی نقدی و مطالبات سهامداران موافقت نمود.

همچنین در ادامه اصلاح مواردی از اساسنامه که مرتبط با سرمایه شرکت است و اصلاح بندهای ماده ۱۴، ۱۸ و ۲۰ اساسنامه جهت اجرای ابلاغیه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ سازمان بورس و اوراق بهادار نیز به تصویب سهامداران حقیقی و نمایندگان سهامداران حقوقی رسید.

عناوین برگزیده