تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۴۷۶۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ارسال بیش از ۳۶ هزار تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده

می متالز - دبیر ستاد کمک‌های بنیاد مستضعفان از ارسال بیش از ۳۶ هزار تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده خبر داد.
ارسال بیش از ۳۶ هزار تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده

به گزارش می متالز، علی امیدی، دبیر ستاد کمک‌های بنیاد مستضعفان در حوادث طبیعی از ارسال بیش از ۳۶ هزار تن سیمان به ۸ استان آسیب دیده در سیل اخیر تا ۵ مرداد سال جاری خبر داد.

امیدی تاکید کرد؛ این حجم از سیمان ارسالی از سوی هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس و توسط کارخانه‌های سیمان تهران، سیمان نهاوند و سیمان پیوند گلستان اهدا شده است؛ و بیشترین حجم سیمان با توجه به میزان خسارت‌ها در خوزستان به این استان اختصاص یافته است.

دبیر ستاد کمک‌های بنیاد مستضعفان با اشاره به اقلام اهدایی هدلینگ صنایع معدنی کاوه پارس گفت: تا تاریخ ۹۸/۰۵/۰۶ شرکت سیمان پیوند گلستان ۷۷۰۹ تن سیمان را به استان گلستان اهدا کرده است همچنین این کارخانه ۲۵۸۵ تن سیمان نیز به استان مازندران، ۸۰۰ تن سیمان به استان خراسان شمالی و ۵۴۵ تن سیمان به خراسان رضوی اهدا کرده است.

امیدی در ادامه افزود: کارخانه سیمان نهاوند ۱۳۷۳۹ تن سیمان به استان خوزستان و ۹۶۸۷ تن سیمان به استان لرستان اهدا کرده است. سیمان نهاوند ۲۰۳۹ تن سیمان به استان همدان اهدا کرده است و همچنین کارخانه سیمان تهران نیز ۱۷۷ تن سیمان به استان مرکزی اهدا کرده است.

علی امیدی در پایان مجموع سیمان اهدایی توسط این ۳ کارخانه به استان های آسیب دیده را بیش از ۳۶ هزار تن اعلام کرد.

عناوین برگزیده