تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۴۸۰۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:

پرداخت ۳۴ میلیارد تومان وام نوسازی به واحدهای صنعتی شهرستان البرزِ استان قزوین

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال گذشته تا امروز ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به واحدهای صنعتی، تولیدی و اصناف در شهرستان البرز پرداخت شده است.
پرداخت ۳۴ میلیارد تومان وام نوسازی به واحدهای صنعتی شهرستان البرزِ استان قزوین

به گزارش می متالز، سعید نبیل به همراه معاونین در سفر یک روزه به شهرستان البرزِ استان قزوین با نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سعید نبیل در این دیدار افزود: شهرستان البرز با پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان از طریق سامانه بهین یاب و ۳۴ میلیارد تومان وام بازسازی و نوسازی به واحدهای صنعتی، تولیدی و اصناف، زمینه اشتغال یک هزارو ۴۴۹ نفر را در شهرستان بوجود آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: در شهرستان البرز ۴ هزار بسته کاغذ و ۳۵۲ حلقه لاستیک در جهت تعادل در بازار توزیع شده است.

وی یادآور شد: در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در شهرستان البرز ۷۲۰۰ واحد بازرسی از اصناف صورت گرفته که منجر به تشکیل ۷۵۰ پرونده تخلف صنفی و معرفی به تعزیرات حکومتی شد.

نبیل همچنین در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان البرز بیان کرد: با همکاری و کمک اصناف و اتحادیه ها تنش های موجود در بازار رفع و آرامش در بازار برقرار خواهد شد ، زیرا که هیچ گونه کمبودی در بازار نداریم.

درادامه از 3 واحد تولیدی واقع در شهر صنعتی البرز بازدید شد.

عناوین برگزیده