تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۴۸۰۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از 7 هزار بازرسی از اصناف شهرستان البرز استان قزوین

می متالز - هفت هزار و ۲۰۰ فقره بازرسی از اصناف شهرستان البرز در سال گذشته انجام شد که منجر به تشکیل ۷۵۰ پرونده تخلف صنفی و معرفی به تعزیرات حکومتی شده است.
انجام بیش از 7 هزار بازرسی از اصناف شهرستان البرز استان قزوین

به گزارش می متالز، سعید نبیل در دیدار با محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان از طریق سامانه بهین یاب و ۳۴ میلیارد تومان وام بازسازی و نوسازی به واحدهای صنعتی، تولیدی و اصناف این شهرستان پرداخت شد که زمینه اشتغال هزار و ۴۴۹ نفر را در شهرستان به وجود آورد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تعادل بخشی به بازار این شهرستان افزود: در شهرستان البرز چهار هزار بسته کاغذ و ۳۵۲ حلقه لاستیک در جهت تعادل در بازار توزیع شده است.

نبیل بیان کرد: با همکاری و کمک اصناف و اتحادیه ها تنش های موجود در بازار رفع شده و آرامش در بازار برقرار خواهد شد، زیرا هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد.

این مسئول همچنین در ادامه در راستای رونق تولید از شرکت بهمن دیزل تولید کننده انواع کامیونت، مینی بوس با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر، صنایع سلولزی مارینا سان و شرکت مخمل پاسارد تولید کننده انواع پارچه و پوشاک با اشتغالزایی ۱۶۰ نفر واقع در شهرستان البرز بازدید کرد.

شهرستان البرز با مرکزیت شهر الوند اولین شهر صنعتی کشور را در خود جای داده است

عناوین برگزیده