تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۸
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۴۹۳۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازرسی بیش از 2 هزار واحد صنفی و غیر صنفی در هفته گذشته

می متالز - رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 12مرداد ماه لغایت 18مرداد ماه سال جاری در مجموع 2 هزار و 85مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.
بازرسی بیش از 2 هزار واحد صنفی و غیر صنفی در هفته گذشته

به گزارش می متالز، فرزاد سردارزاده با بیان کشف 95 مورد تخلف در این بازرسی هاخاطر نشان ساخت، در این رابطه 83 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده ها در مجموع 856 میلیون و 379 هزار و 179ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 116 مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 41 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!