تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۴۹۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی شاهرودی مطرح کرد:

واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی رونقی دوباره در اقتصاد کشور/ نیمه تمام ها نیازمند ۵۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار

می متالز - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور نیازمند ۵۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار است.
واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی رونقی دوباره در اقتصاد کشور/ نیمه تمام ها نیازمند ۵۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار

سید حسن حسینی شاهرودی در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شاهرود با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی توانست در اقتصاد کشور رونقی دوباره بخشد، گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور نیاز است.

نماینده مردم  شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اگر با روند فعلی تخصیص اعتبارات عمرانی کشور حرکت کنیم بدون در نظر گرفتن تورم، نزدیک به ۲۰سال طول می‌کشد تا این پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره برداری برسد، افزود: مجلس در نظر گرفت تا این پروژه‌ها برای زودتر به بهره برداری رسیدن به بخش خصوصی واگذار شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس  خاطرنشان کرد: به‌موجب قانون برنامه توسعه پنجم که در برنامه توسعه ششم نیز تمدید و برای آن تسهیلات بهتری در نظر گرفته شد؛بسیاری از پروژه‌های عمرانی با توجه به وضعیت اعتباری کشور که دولت توان اتمام آن را ندارد، با شرایط خاص و تسهیلات بانکی به بخش خصوصی واگذار شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، بابیان اینکه در جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان مقرر شد قسمتی از زیرساخت‌های نیمه‌تمام شاهرود تکمیل و بخشی از عقب‌ماندگی گذشته جبران شود، ابراز داشت: یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشگاه ۱۵ هزارنفری است که سال‌ها نیمه‌کاره رها شده و پیشرفت فیزیکی ۲۰درصدی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: به علت سنگین بودن پروژه مقرر شد تا در چند فاز به بهره‌برداری برسد که فاز اول آن شامل زمین چمن، سکوی تماشاگر، رختکن و ... باشد که امیدواریم با اتمام طرح توسط شرکت توسعه فضاهای ورزشی کشور این پروژه تکمیل و شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، افزود: پیمانکار کار خود را شروع کرده و نزدیک به هفت میلیارد تومان تاکنون در این پروژه هزینه شده است و نزدیک به پنج میلیارد دیگر نیاز است تا این مجموعه ورزشی به ثمر برسد.

عناوین برگزیده