تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۳۹۵
کد خبر: ۵۰۲۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت شمش آلومینیوم رانی کاهش یافت

می متالز - قیمت شمش آلومینیومی خرید و فروش شده در بازار در روز چهارشنبه 23 مردادماه، به نسبت روز قبل (سه ‌شنبه 22 مردادماه)، 13 درصد کاهش داشته است که بدین ترتیب از 19 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به 18 هزار و 750 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.
قیمت شمش آلومینیوم رانی کاهش یافت

به گزارش می متالز، همانطور که در نمودار 1 نشان داده می‌شود، قیمت شمش آلومینیوم رانی با کاهش 250 تومانی، بیشترین میزان تغییر قیمت را ظرف 24 ساعت داشته است البته این افت قیمت تنها منحصر به شمش آلومینیوم رانی نمی‌شود بلکه در محصولات دیگری همچون شمش آلومینیوم کارتل شاهد کاهش قیمت هستیم.

گفتنی است که شمش آلومینیوم کارتل با 8 درصد کاهش قیمت از 18 هزار و 620 تومان به ازای هر کیلوگرم به 18 هزار و 470 به ازای هر کیلوگرم رسید، بدین شکل؛ بالغ بر 150 تومان بر کیلوگرم افت قیمت را در زمینه خرید و فروش این محصول شاهد هستیم.

همچنین، شمش خشک دایکست چهارشنبه به 23 مردادماه به قیمت 17 هزار و 950 تومان به ازای هرکیلوگرم معامله شده که به نسبت رو قبل (سه‌شنبه 22 مردادماه)، حدود 13 درصد کاهش یافته است. همچنین، قیمت شمش آلومینیوم 6LM در روز چهارشنبه به نسبت روز قبل، نیز بالغ بر 70 تومان بر کیلوگرم افت داشته است.

لازم به ذکر است که تنها محصولی که در طی این هفته رشد کوچکی در میزان قیمت خرید و فروش شده آن در بازار شاهد بوده‌ایم، قیمت شمش آلومینیوم 2LM است که حدود قیمت این نوع شمش در روز چهارشنبه یک درصد نسبت به روز قبل، رشد داشته و به نرخ 19 هزار و 950 تومان به ازای هر کیلوگرم، رسید.

البته قیمت برخی از محصولات آلومینیومی همچون شمش 97 درصد، شمش 98 درصد، شمش 96 درصد و شمش 13LM تغییری نیافت و با همان نرخ سابق معامله شدند.

عناوین برگزیده