تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۵۰۳۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرتفوی بورسی ۶ماهه «وصنا» منتشر شد

می متالز - شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در صورت های مالی ۶ماهه، پرتفوی بورسی خود را با رشد ۳هزار و ۸۱۸میلیارد و ۶۳۱میلیون ریالی منتشر کرد.
پرتفوی بورسی ۶ماهه «وصنا» منتشر شد

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۲۰۷ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۱۶درصد افزایش یافته است.

در این گزارش، سود عملیاتی شرکت ۴۰۴میلیارد ریال، سود خالص  ۳۷۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۸۶۷میلیارد ریال اعلام شده است.

صورت خلاصه سرمایه گذاری های این شرکت، پرتفوی بورسی آن با رشد ۳هزار و ۸۱۸میلیارد و ۶۳۱میلیون ریالی منتشر شد. ارزش بازار این پرتفوی با رشد ۲هزار و ۹۴۰میلیارد ریالی به ۶هزار و ۶۵۱میلیارد ریال رسید. همچنین بهای تمام شده شرکت با رشد ۳۹۲میلیارد و ۱۷۴میلیون ریالی به ۲هزار و ۸۳۲میلیارد ریال بالغ شد.

«وصنا» در گزارش خود به سود ۳۳۷میلیارد و ۷۳۱میلیون ریالی واگذاری های خود اشاره کرد و کل مبلغ واگذاری ها را یک هزار و ۷۲۸میلیارد ریال اعلام کرده است. علاوه بر این کل مبلغ بهای تمام شده در بورس را یک هزار و ۷۵۹میلیارد ریال اعلام کرد.

خاطرنشان می شود: سود سرمایه گذاری در صندوق های با درآمد ثابت غیر بورسی جمعا مبلغ ۸میلیارد و ۵۵۲میلیون ریال و سود سرمایه گذاری در صندوق های با درآمد ثابت  بورسی مبلغ ۷۰۶ میلیون ریال است. همچنین سود سرمایه گذاری در صندوق های با درآمد متغیر غیر بورسی جمعا مبلغ ۲۰میلیارد و ۹۰۱میلیون ریال است.

عناوین برگزیده