تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۹
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۵۰۴۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
باستانی در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

کلیات طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه معدن تصویب شد

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کلیات طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه معدن تصویب شد

به گزارش می متالز، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(26 مرداد ماه(کمیسیون متبوعش، از تصویب کلیات طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر  حوزه معدن خبر داد.

اگرچه بسیاری از قوانین در سال‌های اخیر منسوخ شده و موضوعیت ندارد اما همچنان محل بحث و اختلاف نظر در دیوان‌ها است در نتیجه باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه معدن در راستای تنقیح قوانین است

نماینده مردم تربیت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه معدن فهرستی از قوانین منسوخ شده یا غیرقابل استفاده تهیه شده تا تعیین تکلیف شود، در واقع این طرح در راستای تنقیح قوانین حوزه معدن است.

وی با بیان اینکه تمامی کمیسیون‌ها براساس حوزه کاری خود، تنقیح قوانین را آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: کمیسیون صنایع نیز تنقیح قوانین را از حوزه معدن آغاز کرده تا در آینده این امر به حوزه صنعت، ارتباطات و پتروشیمی تسری پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: اگرچه بسیاری از قوانین در سال‌های اخیر منسوخ شده و موضوعیت ندارد اما همچنان محل بحث و اختلاف نظر در دیوان‌ها است در نتیجه باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

عناوین برگزیده