تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۵۰۴۷۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
بدری نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

تعیین تعهدات دولت و بخش خصوصی در بحث واگذاری پروژه های نیمه تمام

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، برخی از مواد لایحه مشارکت عمومی-خصوصی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
تعیین تعهدات دولت و بخش خصوصی در بحث واگذاری پروژه های نیمه تمام

به گزارش می متالز، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این نشست مواد 11 و 12 لایحه مشارکت عمومی – خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت این مواد تصویب شد.

تعیین تعهدات دولت و بخش خصوصی در بحث واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مواد مربوطه بیشتر درباره تعهدات دولت و بخش خصوصی در بحث واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی است و در ماده 11 این لایحه، وظایف و تعهداتی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ماده 12 این لایحه نیز مربوطه به نحوه مشارکت و همکاری دولت با بخش خصوصی و سهم در نظر گرفته شده برای دولت در پروژه های نیمه تمام است.

بررسی عملکرد حمل و نقل بار ریلی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در نشست امروز همچنین عملکرد حمل و نقل بار ریلی با حضور مدیر عامل شرکت راه آهن، مسئولان سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش های مجلس، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاون اقتصادی بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در نشست امروز، مدیر عامل شرکت راه آهن گزارشی از عملکرد این شرکت و برنامه های پیش روی آن ارائه کرد و نمایندگان نیز سوالاتی را درباره این مسئله مطرح کردند.

عناوین برگزیده