تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۳
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۵۰۶۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه در شهرک‌های صنعتی دزفول

می متالز - با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرک‌های صنعتی دزفول آغاز و 2 پروژه افتتاح شد.
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه در شهرک‌های صنعتی دزفول

به گزارش می متالز،  با حضور محسن صالحی نیا عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرک‌های صنعتی دزفول آغاز و 2 پروژه نیز افتتاح شد.

وی ابتدا با حضور در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک صنعتی که با اعتبار 3 میلیارد و 920 میلیون تومان احداث شده است را افتتاح کرد.

ظرفیت این تصفیه‌خانه 200 متر مکعب در شبانه‌روز و روش تصفیه فاضلاب در این تصفیه‌خانه UABR (لجن فعال از موع هوادهی گسترده) است.

همچنین با حضور وی پروژه شبکه روشنایی شهرک صنعتی شماره 2 دزفول که با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان اجرا شده است به بهره‌برداری رسید.

در ادامه با حضور صالحی نیا عملیات اجرایی 3 پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی دزفول آغاز شد.

این پروژه‌ها شامل دیوارکشی و ترمیم نوار حفاری فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 دزفول با اعتبار یک ملیارد و 83 میلیون تومان، خیابان سازی و جدول کاری بخشی از خیابان‌های شهرک صنعتی شماره 3 دزفول با اعتبار 2 میلیارد و 240 میلیون تومان و تکمیل بخشی از خیابان‌های شهرک صنعتی شماره 4 دزفول با اعتبار 2 میلیارد و 605 میلیون تومان است.

صالحی نیا همچنین در شهرک صنعتی شماره یک دزفول از یک واحد تولیدی تجهیزات پزشکی دیدن کرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد