تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۵۰۷۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با هدف بررسی مشکلات واحدهای صنعتی انجام شد:

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل

می متالز - بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان برگزار شد.
برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل

به گزارش می متالز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از هزینه کرد تسهیلات پرداختی از محل رونق تولید در سال 1397 گفت: در 13 مورد بازدید از واحد های تولید و صنعتی دریافت کننده تسهیلات تعداد 8 مورد سرمایه در گردش که 5 مورد آن طرحهای احداثی و سرمایه ثابت بوده که 66 نفر اشتغال جدید ایجاد نموده و در 2 مورد نیز افزایش تولید بهمراه داشته است.

رامین صادقی در ادامه افزود: از 5 واحد دریافت کننده سرمایه ثابت طرح های احداثی 4 مورد به بهره برداری رسیده و پروانه اخذ نموده اند و 18 نفر اشتغال جدید در 2 واحد ایجاد شده و 1 واحد هم در حال تولید آزمایشی می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن تجارت استان در راستای حمایت از شعار سال و تحقق و رونق تولید با تمام توان آماده ارائه خدمات به تمامی سرمایه گذاران و واحد های تولید و صنعتی می باشد.

در این جلسه پس از بررسی و تصویب مصوبات کمیته فرعی کارگروه تسهیلات، مسائل و مشکلات 8 واحد تولیدی شامل پنبه پاک کنی، معدن، دندان مصنوعی، روشوی خودکار، نمک، بتن آماده، دستمال کاغذی و ام دی اف در خصوص بخشودگی جرایم، تعیین تکلیف بدهی معوق، بلامانع، امتیاز برق و پرداخت تسهیلات، تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید.

عناوین برگزیده