تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۱
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۵۰۹۷۰

تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت فولاد خوزستان امضا شد

می متالز - تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت فولاد خوزستان در نخستین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان امضا شد.
تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت فولاد خوزستان امضا شد

به گزارش می متالز، دکتر افشین قنبرزاده در جمع خبرنگاران در آیین امضای این تفاهمنامه همکاری گفت: تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت فولاد خوزستان در زمینه برنامه های پژوهشی و آموزشی امضا شده و از آن جا که دانشگاه شهید چمران اهواز مهمترین دانشگاه جنوب غرب کشور به شمار می رود، همکاری با صنعت را از رسالت های اصلی خود می داند.

وی افزود: امید است با این تفاهمنامه همواره شاهد حضور پررنگ تر دانشگاه شهید چمران اهواز در صنعت فولاد کشور و بخصوص استان خوزستان باشیم.

مدیردفترارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: دانشگاه شهید چمران اهواز از سال های گذشته قراردادی بلندمدت با شرکت فولاد خوزستان در زمینه پروژه های علمی و پژوهشی داشته که با این تفاهمنامه این قرارداد تداوم می یابد.

وی تصریح کرد: همچنین یک پروژه ۱۵ میلیارد ریالی در زمینه کنترل دما و غبار نیز در دستور کار است که تمامی دما و غبار واحدهای فولادسازی را کنترل می کند.

دکتر قنبرزاده اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز در سال های گذشته پروژه های مختلفی را برای شرکت هایی نظیر فولاد اکسین اجرا کرده که همگی آن ها موفقیت آمیز بوده که اجرای پروژه در فولاد اکسین باعث شد که خسارت های این شرکت به حداقل برسد.

وی بیان کرد: باتوجه به اتحاد شرکت های فولادی در کشور و بخصوص خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز می تواند با ظرفیت های علمی و پژوهشی خود نقش مهمی در رونق این صنعت ایفا کند.

عناوین برگزیده