تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۹
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۵۱۰۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

بیش از دو هزار شکایات مردمی متعلق به عرضه کنندگان کالا بوده است

می متالز - رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: از تعداد سه هزار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۲۴ دو هزار و ۶۳۶ مورد متعلق به عرضه کالا‌ها بوده است.
بیش از دو هزار شکایات مردمی متعلق به عرضه کنندگان کالا بوده است

به گزارش می متالز، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان سمنان در نشستی با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه در یکسال گذشته سامانه مردمی ۱۲۴ ویژه شکایات مردمی از واحد‌های عرضه کننده و خدماتی، سه هزار شکایت را ثبت کرده است، بیان کرد: از این تعداد شکایت دو هزار و ۶۳۶ مورد متعلق به عرضه کالا‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه سهم خدمات از سه هزار شکایت ثبت شده ۱۲۴ در سطح استان سمنان ۳۸۶ مورد بوده است، افزود: گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت و غیره بیشترین فراوانی را در بین تخلفات ثبت شده دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه یک هزار و ۸۰۰ گزارش به سامانه ۱۲۴ این استان به صورت تلفنی بوده است، تاکید کرد: طی یک سال اخیر همچنین شاهد وصول یک هزار و ۲۰۳ گزارش کتبی نیز به این سامانه بوده‌ایم همچنین ۱۹ گزارش حضوری به ۱۲۴ سمنان ارسال شده است.

اسودی با بیان اینکه در پی وصول شکایات مردمی، یک هزار و ۵۸۷ تخلف از واحد‌های صنفی طی یک سال گذشته شناسایی شده است، تاکید کرد: این میزان ۵۲ درصد کل شکایات استان سمنان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه این شکایات برای بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است، گفت: مردم می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد