تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۵۱۱۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تخصیص سود ۱۷۵ریالی برای هرسهم «امید» در ۶ماه

می متالز - شرکت تامین سرمایه امید در صورت های مالی ۶ماهه، سود هر سهم را ۱۷۵ ریال اعلام کرد.
تخصیص سود ۱۷۵ریالی برای هرسهم «امید» در ۶ماه

به گزارش می متالز، شرکت تامین سرمایه امید در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۱۷۵ریال اعلام کرد.

این شرکت در اطلاعیه ای منتشر شده سود عملیاتی را یک هزار و ۱۰۴میلیارد ریال، سود خالص را مبلغ یک هزار و ۴۸میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ یک هزار و ۶۹۲میلیارد ریال اعلام کرده است.

«امید» در برآوردی که از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی دارد اعلام کرده است که در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ پیش بینی کرد هزینه های عمومی و اداری متناسب با روند شاخص عمومی قیمتها افزایش داشته باشد.

با توجه به مصوبه جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۶ مهر۱۳۹۷ مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴هزار و ۹۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۷هزار میلیارد ریال طی ۲مرحله که در مرحله اول از مبلغ ۴هزار و ۹۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۶هزار میلیارد ریال در تاریخ ۱۶ اردیبهشت۱۳۹۸ به ثبت رسید و مرحله دوم طی سال جاری در اختیار هیأت مدیره بوده و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی در شرف انجام است.

این شرکت در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود اعلام کرده است که پیش بینی می شود که ۱۰ هزار و ۶۰۰میلیارد ریال اوراق بدهی اعم از صکوک، مشارکت، سلف و سایر اوراق بهادار که درآمد و بهای تمام شده حاصل از بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده منتشر می شود.

عناوین برگزیده