تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۵
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۵۱۶۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۳۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: هفته دولت امسال ۳۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
۳۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش می متالز، حسین طلوعیان ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به افتتاح 31 واحد صنعتی در هفته دولت امسال اظهارداشت: سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحدها حدود 300 میلیارد تومان است که بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال 460 نفر را فراهم می‌کند.

وی گفت: در هفته دولت امسال طرح توسعه هفت واحد صنعتی افتتاح می‌شود و 24 واحد نیز ایجادی است. این واحدها شامل کارخانه خوراک دام و طیور، تولید ربات‌های آموزشی، بتن سیال معمولی، تولید انواع داروهای نوترکیب، اسکلت فولادی سوله، چاپ افست فلزات و غیره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: تا پایان امسال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان به 700 تا یکهزار میلیارد تومان خواهد رسید که رونق تولید را به همراه خواهد داشت.

وی درباره جبران خسارت سیل صنعتگران استان نیز بیان داشت: همه واحدهای خسارت دیده به چرخه تولید بازگشتند و فقط پنج واحدصنعتی هنوز غیرفعال است. دولت برای جبران خسارت سیل به واحدهای صنعتی استان 105 میلیارد تومان تسهیلات مصوب کرد که امیدواریم هفته آینده بخشی از این تسهیلات به بانک‌های استان ابلاغ شود.

طلوعیان با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری سبب رونق تولید می‌شود، گفت: تعیین تکلیف مجتمع پتروشیمی، منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، تامین زیرساخت‌های شهرک هزار هکتاری اترک و غیره از جمله اولویت‌های اصلی استان در زمینه تولید و تجارت است.

عناوین برگزیده