تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۵۱۹۲۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ضرر خودروسازان آمریکایی از جنگ تجاری

می متالز - رئیس ائتلاف بزرگ خودروسازان ژاپن، آلمان و کره‌جنوبی هشدار داد عوارض جدید چین بر خودروهای آمریکایی به صادرات خودروی آمریکا به چین ضربه می‌زند و اشتغال در آمریکا را به خطر می‌اندازد.
ضرر خودروسازان آمریکایی از جنگ تجاری

به گزارش می متالز، رئیس ائتلاف بزرگ خودروسازان ژاپن، آلمان و کره‌جنوبی هشدار داد عوارض جدید چین بر خودروهای آمریکایی به صادرات خودروی آمریکا به چین ضربه می‌زند و اشتغال در آمریکا را به خطر می‌اندازد.

به گزارش رویترز، رئیس ائتلاف بزرگ خودروسازان ژاپن، آلمان و کره‌جنوبی هشدار داد عوارض جدید چین بر خودروهای آمریکایی به صادرات خودروی آمریکا به چین ضربه می‌زند و اشتغال در آمریکا را به خطر می‌اندازد.

جان بوزلا، رئیس گروه مخصوص « اینجا برای آمریکا » که شامل شرکت‌هایی نظیر فولکس واگن، دایملر و بی‌ام و می‌شود، گفت:« عوارض تلافی‌جویانه بدون هیچ مذاکرات معنی‌داری به صنعت خودرو آمریکا آسیب می‌رساند.»

بوزلا که همزمان رئیس اتحادیه خودروسازان جهانی هم هست اضافه کرد: «وقتی عوارض برای اولین بار در ۲۰۱۷ توسط چین وضع شد، صادرات خودروهای تکمیل شده آمریکایی ۵۰ درصد کاهش یافت. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق دوباره برای کارگران آمریکایی بیفتد.»

عناوین برگزیده