به گزارش می متالز، مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: در سال جاری اقدامات مطلوب متعددی برای تأمین مطالبات مردمی و رعایت استاندارد خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد انجام شده است.
میرسعید صفی نیا با اعلام این خبر گفت: امسال با استفاده از بهبود ظرفیتهای موجود فرودگاهی برای افزایش رضایتمندی مسافران و مراجعان تلاشهای خوبی شده است.
صفی نیا افزود: بهسازی و نوسازی بیش از 1500 صندلی ترمینالی، نصب تسمهنقالههای پذیرش بار مسافران در ترمینالهای 4و6 به متراژ بیش از 200متر، افزایش و نصب بیش از شش دستگاه آبسردکن در بخشهای مختلف ترمینالی، نصب بیش از 300 صندلی راحتی و تکمیل تابلوهای راهنمای مسافران در ترمینالها و لندساید و ساماندهی و بهروزرسانی چرخهای حمل بار از جمله اقدامات مهم در حوزه سختافزاری بوده است.
وی گفت: در حوزه نرمافزاری نیز میتوان به اقداماتی از جمله بهبود سیستمهای اطلاعرسانی مسافران از وضعیت پروازها، تاکید به شرکتهای هواپیمایی در خصوص اطلاعرسانی وضعیت پروازها و تاخیرهای احتمالی، نصب کیوسک های نظر سنجی و سامانه اس ام اس برای بررسی عملکرد واحدهای مختلف در ترمینالها اشاره کرد.