تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۰
بازدید: ۵۱۰
کد خبر: ۵۲۴۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ساخت، نصب و تعمیرات اساسی تجهیزات حساس، در سیمان صوفیان

می متالز - فرایند تعمیرات اساسی، طراحی و ساخت و نصب تجهیزات سنگین و حساس در واحد مکانیک شرکت سیمان صوفیان بومی سازی و در داخل شرکت انجام شد.
ساخت، نصب و تعمیرات اساسی تجهیزات حساس، در سیمان صوفیان

به گزارش می متالز، منصور نجفی مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان با بیان این مطلب و اشاره به تخصص و توانمندی پرسنل شرکت گفت: تعمیرات اساسی و طراحی وساخت ونصب برخی تجهیزات با برنامه‌ریزی، تلاش و همت شبانه روزی پرسنل زحمت کش شرکت انجام گرفت که جا دارد از زحمات تک تک عزیزان  تشکر و قدردانی شود.

وی افزود: تمام اقدامات اصلاحی و تعمیرات شرکت با اتکاء بر توان داخلی متخصصان شرکت و  با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای کیفی انجام شده و با این اقدامات بهبود فرایند تولید کارخانه و کیفیت محصولات تولیدی تضمین شد.

یوسفی معاون فنی کارخانه هم در این حوزه با اشاره به حمایت از خلاقیت و نوآوری  گفت: بهبود مستمر و توسعه مداری تفکر  جاری شرکت است و همین موضوع باعث شده تا صوفیان، در صنعت سیمان کشور سرآمد باشد و سایر شرکت‌های سیمانی تجربه های این شرکت را بنچ مارک کنند.

اشرفی مدیر مکانیک شرکت سیمان صوفیان نیز با اشاره به جزئیات اقدامات توضیح داد: روتور سنگ شکن چکشی که بیش از ۳۰ تن وزن دارد وجزء پروژهای سنگین وحساس صنعت سیمان است به همت متخصصان فنی واحد مکانیک در فرایند مقدمات عملیات ساخت، مونتاژ و هاردفیسینگ قرار گرفت.

او ادامه داد: همچنین تعمیرات اساسی زنجیر ریکلایمر با بهینه سازی  اساسی به لحاظ متریالی، ابعادی و متالوژیکی نیز که کارکرد مستمر کوره ۴ را تهدید می‌کرد با موفقیت به اتمام رسید و هم اکنون در حال بهره برداری است.

وی افزود: طراحی، ساخت و نصب تجهیزات جامبو بگ برای صادرات کلینکر به کشورهای مجاور نیز با سیستم گیت پنوماتیکی (که حداکثر پر شدن هر کیسه ۱/۵ تنی ۹ ثانیه طول می کشد) هم توسط واحد مکانیک و دفتر فنی سیمان صوفیان با کمترین هزینه داخلی با موفقیت اجرا شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد