تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۵۴۰۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود ۱۲۱ریالی «ولصنم» برای ۶ماه

می متالز - شرکت لیزینگ صنعت و معدن در صورت های مالی ۶ماهه با سرمایه ۲هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۱۲۱ریال اعلام کرد.
سود ۱۲۱ریالی «ولصنم» برای ۶ماه

به گزارش می متالز، شرکت لیزینگ صنعت و معدن در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را ۱۲۱ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶درصد افزایش یافته است.

این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره مورد گزارش ۷۰میلیارد و ۳۱۴میلیون ریال، سود خالص را پس از کسر مالیات را ۲۴۱میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۲۸۵میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت در برآوردی که از تغییرات نرخ تسهیلات اعطایی و نرخ تامین مالی و نحوه تامین مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ دارد اعلام کرده است که نرخ تسهیلات اعطایی شرکت بر اساس مصوبه سالیانه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می شود و در حال حاضر ۲۱درصد است و از تغییرات احتمالی نرخ مذکور اطلاعاتی در دسترس نیست. با توجه به عدم استفاده از تسهیلات بانکی و استقراض خارجی، فاقد هرگونه نرخ تامین مالی و نحوه آن است.

«ولصنم» درباره تغییرات هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی خود اعلام کرد که تغییرات مربوطه در هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی، عمدتاًمربوط به هزینه های حقوق و مزایای پرسنلی است که با توجه به تغییرات اعلام شده از سوی وزارت کار شامل افزایش پلکانی در سطوح مختلف خواهد بود و سایر هزینه های این بخش معمولاً با افزایش ۱۵درصد سالیانه قابل احتساب است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده